Giveaway by Blog Tangan Gebu

by - 22:51:00

Nama samaran yang ringkas boleh di panggil MSA atau Si Tangan Gebu berasal dari Kelantan. TG mengajak ke semua bloggers yang suka join aktiviti seperti ini untuk menyertai Giveaway by Blog Tangan Gebu yang bakal berakhir tak lama saja lagi pada 31 Januari 2021. Giveaway ini menawarkan pelbagai jenis hadiah yang menarik. Korang nak join? jom lihat details giveaway di bawah :

Syarat ke 2 : Tulis ayat ringkas/perenggan kenapa anda join giveaway ini 
dan copy paste gambar pertama dalam post ini.
 
Kenapa eh? Okay bila tengok hadiah terus teruja! Jika ada rezeki mahu kan hadiah 1st Prize tu :) Jika dapat syukur Alhamdulillah! Selain dari tu seperti biasalah sesi support antara blogger juga. Shida memang selalu support jika ada diantara blogger yang buat aktiviti blog seperti ini. Terima kasih TG menganjurkan aktiviti ini beserta hadiah yang cukup lumayan. Semoga awak berjaya dalam apa jua yang awak ceburi. Amin!


Antara hadiah yang cukup menarik untuk dimenangi! Nak menang? Jom join!



You May Also Like

13 comments

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.