Top Komen 2020 - Geng Kuat Komen

by - 10:10:00

 

Top Komen 2020 - Geng Kuat Komen | Assalamualikum wbt korang 😀 Sihat ke harini? Semalam dapat perkhabaran PKP, PKPB & PKPP dilaksanakan dibeberapa buah negeri. Harap bertabah la ye negeri-negeri yang dikenakan PKP. Moga Allah lindungi kita semua dari wabak covid19, Amin. 

Maaf lah shida dah lama tak blogwalking, dari mula Pusat Tuisyen operasi pada 4 Jan 2021 sampailah semalam shida teramatlah sibuk dengan kerja-kerja pentadbiran. Memang tak boleh curi sikit masa pun nak update apatah lagi blogwaking.

Harini hari selasa shida offday, lega pagi ni dapatlah shida update dan mula blogwalking seperti biasa. Kerja-kerja pentadbiran pun dah mula siap, tinggal dalam 20% je lagi. Lepas tu boleh back to normal. Rindu dah nak jalan-jalan ke rumah korang tau. 

Okay entri kali ni shida nak share dengan korang Geng Kuat Komen Disember 2020. Mereka terdiri dari golongan kayangan yang aktif blogwaking ya! bukan biashe biashe okay hehee 😁 Shida ucapkan ribuan terima kepada mereka-mereka ini yang tak pernah jemu datang blog shida.

Tahniah kepada 10 nama blogger di atas yang menjadi Geng Kuat Komen Bulanan blog shida ni. Dengan ini ke 10 nama di atas bolehlah Email shida butiran peribadi NAMA + ALAMAT + NO.TEL untuk urusan kiriman saguhati dari shida. Ohya shida ada satu lagi kejutan korang, shida juga ada buat 20 senarai Geng Kuat Komen dari Jun 2020 sehingga Disember 2020. Jadi Korang boleh lihat antara mereka yang paling rajin + sporting + friendly 👍👍

Jadi untuk nama-nama kategori TOP 20 GENG KUAT KOMEN (JUN - DIS 2020) boleh email shida butiran juga untuk kiriman saguhati ikhlas dari shida sebagai kenang-kenangan dalam dunia blogging. Bagi yang pernah email shida butiran sebelum ini, shida masih simpa data korang ya. Mereka juga akan shida masukkan ke dalam List Bloglisted shida. Top 5 yang tersenarai di atas akan menerima extra gift dari shida juga!

So rasanya sampai sini dulu bebelan shida, bloglist 2020 akan melabuh tirai sehingga selesai shida selesai blogwalking sekejap lagi. Setelah selesai shida akan tamatkan Bloglist 2020 dan akan mencari Bloglist 2021 yang baru. Terima kasih kepada semua yang memeriahkan blog shida disepanjang Tahun 2020. Terima kasih korang! Sayang semuanya 💋



You May Also Like

38 comments

  1. Wah masuk je blog shida dapat 3 berita baik ni. Alhamdulillah terima kasih shida 😘

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah... masuk juga dalam senarai geng kuat komen. Terima kasih.

    ReplyDelete
  3. Taniah kepada semua. anda semua memang hebat

    ReplyDelete
  4. Tahniah kepada semua yang tersenarai 👏🏽

    ReplyDelete
  5. Alhamdulillah terpilih dan berpeluang untuk melawat blog Shida. Alhamdulillah diberi masa lapang.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih NA selalu jengah blog saya. Saya akan singgah blog NA nnt ya 🥰

      Delete
  6. tahniah kepada semua orang2 kuat.. kuat komen hehe.. mmg patut dihargai kerajinan mereka kan

    ReplyDelete
  7. Wah golongan kayangan gitu. Tahniah untuk semua geng kuat komen. Alhamdulillah tersenarai lagi. Terima kasih shida :)

    ReplyDelete
  8. wah kite pon ada la....kak shida ad details saya kan...ngeh3..

    masheh kak >_<

    ReplyDelete
  9. Nama atie pun tersenarai lagi ! hehehe yay!! thank you akak ... akak dah ada details atie kan yg latest? :)

    ReplyDelete
  10. Alhamdulillah.. terima kasih Shida..
    semoga makin murah rezeki..

    ReplyDelete
  11. Fuhyooo...ada lagi tak nanti...nak jugak dai top 10!!! heehee

    ReplyDelete
  12. Assalamualaikum Kak Shida. InsyaAllah soon Eza akan bagi detail ya. Terima kasih banyak tauuu, alhamdulillah ada nama Eza kat sana.

    ReplyDelete
  13. hadoi.
    nape aida x tersenarai ni? :(
    sob sob sob

    ReplyDelete
  14. Kak Shida, Eza baru nak bagi details ya hari ni. Maaf atas kelewatan.

    ReplyDelete
  15. Aikk..terselit juga nama sy haha sorry baru bw hari ni..busy sikit plus internet buat hal akhir2 ni huhu
    nda pasal2 shida kena pm dekat ig.. 😔

    ReplyDelete
  16. Wahhh Cik TK tersenarai!! Hehe berita baik di awal pagi..! Alhamdulillah.. eh kak shida masih simpan details Cik TK kan?

    Tahniah kepada semua yang tersenarai!!!

    ReplyDelete
  17. Wah, ramainya yang bertuah. Saya baru kenal blog dan singgah sini. Salam kenal, Shida. :)

    ReplyDelete
  18. Whoaaa.. Tahniahh yerrr... 2021 ada lagik takk.. Heheer

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.