Geng Kuat Komen Julai 2021 - Shida Radzuan Blog

by - 10:00:00

Geng Kuat Komen Julai 2021 - Shida Radzuan Blog | Sudah 10 hari berlalu untuk bulan ogos ini, shida seperti biasa masih mengerah keringat untuk mencari rezeki untuk sendiri dan keluarga. Setiap malam sebelum tidur selalu shida ucapkan "Terima Kasih" kepada encik husben atas keringat dan tanggungjawabnya ke atas diri ini dan keluarga.

Alhamdulillah, shida amat mensyukuri dengan nikmat dan limpahan rezeki yang ada, walaupun masih tiada rezeki zuriat tetapi shida dilimpahkan dengan rezeki kasih sayang oleh sang suami dan seluruh ahli keluarga shida, syukur!

Selain rezeki kasih sayang, rezeki mendapat kawan-kawan yang baik juga salah satu nikmat yang shida syukuri. Terima kasih kepada anda yang sedang membaca entri ini kerana anda shida sudah mencapai satu tahap yang dah lama shida nak rasai. Terima kasih korang!

Carta bulanan Geng Kuat Komen juga salah satu perkara yang amat shida berterima kasih kerana tanpa kehadiran korang ke blog shida ni kesunyian rasanya. Dari awal shida berblog semula sehingga sekarang mereka-mereka ini amat membantu dalam peningkatan blog shida. Thanks korang!

Mereka inilah yang shida maksudkan Cik TK, Naia Djunaedi, Azhafizah MN, Sha Mohamed, fairus, NA, Atiqah Najihah, Rabiahtul adawiyah, nanieydotcom dan Farrah MF. Terbaik mereka semua, tak rugi berkenalan dengan dorang ni. Mereka yang supportive dan friendly, tak percaya? cuba sapa dulu!

Oh ya! hadiah untuk Geng Kuat Komen Fasa 2 (April-Mei-Jun) sudah pun shida kirim kepada 10 penerimanya. Ada juga yang sudah menerima hadiah tersebut, hadiah yang diberikan berupa Sekeping Face mask (Jovian) dan Extender mask Palestine.

Bagi Fasa 3 (Julai-Ogos-Sept) akan shida kira jumlah komen antara 3 bulan ini dan mereka yang tersenarai akan menerima hadiah dari shida bagi fasa 3 ini nanti. Tinggal satu lagi fasa akhir iaitu Fasa 4 (Okt-Nov-Dis). 

Harapan shida mahu melihat muka blogger-blogger baru yang masuk dalam carta nanti. Masih ada masa boleh memulakan aksi mengomen, shida alu-alukan ya. Jumpa nanti senarai carta untuk ogos dan september nanti. Terima kasih sekali lagi korang.

You May Also Like

28 comments

  1. Welcome kak shida ❤

    Nanti jemput komen tauu my entry blog . Rabia dah update hadiah kak bagi tu . Jap rabia send link neh

    ReplyDelete
  2. https://rabiadawiyah21.blogspot.com/2021/08/hadiah-from-kak-shida-radzuan.html?m=1

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah..syukur dengan apa juga bentuk rezeki yang datang dan sedia ada. Terima kasih juga Shida banyak support. Tahniah untuk semua top komentator blog Shida. Hadiah Shida kirimkan pun dah sampai. Baru sempat update. Terima kasih Shida. Semoga dilimpahi rezeki yang berpanjangan dengan segala keberkatan. Aaminnn...

    Semoga ada blogger baru masuk carta. Ni nak kena keluar carta ke camne ni. Bagi peluang orang baru :)

    ReplyDelete
  4. Terima kasih juga kerana terima komen akak di sini.

    ReplyDelete
  5. tak pernah lagi masuk carta kak shida, kena try hard la lepas ni..hahaha

    tahniah kepada semua geng kuat komen :)

    ReplyDelete
  6. Tak mampu nk lwan depa semua..Tahniah semua

    ReplyDelete
  7. Tahniah semua geng. Terus saling sokong satu dengan yang lain.

    ReplyDelete
  8. Alaaa... uncle tak cukup kuat komen lagi ni...

    ReplyDelete
  9. Kadang sonok kan baca komen2 org.. Kdg mmg x smpt nk reply sorang2.. Tp kdg klu mood terlebih rajin insyallah mesti setiap komen di balas jgk hehe

    ReplyDelete
  10. Alhamdulillah..
    Terima kasih kat Shida juga sudi datang komen kat blog Naniey walaupun sibuk tetap muncul..
    Salam Maal Hijrah Shida... Semoga tahun baru ni lebih baik daripada tahun sebelumnya. Aamiin

    ReplyDelete
  11. tahniah kpd semua geng kuat komen..

    ReplyDelete
  12. Alhamdulillah.. Terima kasih. barangnya sudah sampai..

    Terima kasih.

    ReplyDelete
  13. tahniah sume geng kuat komen! =)

    ReplyDelete
  14. Alhamdulillah, terima kasih kak Shida, saya pun tidak pernah berharap akan hadiah. Saya sering singgah dan berkomentar di tempat kak Shida dan beberapa kawan-kawan yang lain karena merasa kawan-kawan di Malaysia juga selalu support dengan membaca tulisan2 saya. Jadi memang tujuannya adalah saling support, seperti halnya kak Anies, Kak Shida, Kak Fiza, kak Amie atau wak paman petani yang sering sekali berkunjung ke blog saya. Meski tak kenal, tapi menghangatkan hati saya yang belum lama kembali lagi menulis. Terima kasih banyak. Semoga Allah melindungi teman-teman sekalian di Malaysia.

    ReplyDelete
  15. Alhamdulillah.. Terima kaih shida untuk hadiah yang super duper ohsem.. semoga Allah mengurniakan kebaikan dan rahmat buat Shida sekeluarga.. Tahniah juga pada semua penerima..

    ReplyDelete
  16. Alhamdulillah ada jugak nama kita menyelit dekat situ hehehe

    ReplyDelete
  17. diorg ni punya internet kt rumah berdesup desup agk nya heheheh
    tahniah korang!

    ReplyDelete
  18. Tahniah semua yg tersenarai!!

    ReplyDelete
  19. Dah terima hadiah Fasa 2. Thanks tau Shida

    ReplyDelete
  20. tahniah geng rajin komen.. mmg rajin diorg ni

    ReplyDelete
  21. Tahniah geng kuat komen semua..sikit lg nk tertaip kuat komplen.. hahahaha

    ReplyDelete
  22. Whoa... tahniah all.. nak try masukkk.. haha... tapi selalu terkandasss

    ReplyDelete
  23. Tahniah kepada semua geng kuat komen… kipidap

    ReplyDelete
  24. lupa ucap tahniah kt semua👍👍

    ReplyDelete
  25. Wahhh tahniah semua yang tersenarai!!!

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.