Senarai Pemenang Giveaway by Shida Radzuan

by - 10:00:00

Akhirnya dapat juga shida mengumumkan para pemenang untuk giveaway shida kali ini. Sebelum tu shida mengucapkan ribuan terima kasih kepada semua yang terlibat dalam penganjuran aktiviti blog kali ini.

Tahniah juga shida ucapkan kepada semua yang turut serta seramai 41 penyertaan yang shida dapat walau pun tidak mencapai sasaran yang shida mahukan (50 peserta). Syukur ramai yang join walau pun hanya berlangsung selama 15 hari sahaja.

Sepanjang giveaway ini berlangsung banyak betul dugaan blog yang shida hadapi, lepas satu satu yang datang masalahnya. Baru masalah blog belum lagi masalah diri sendiri yang penat dan sibuk mengalahkan perdana menteri hahaha.

Okay shida straight to the point ya, ini adalah Senarai Pemenang Giveaway by Shida Radzuan. Dalam giveaway ini shida mencari 3 pemenang "kotak misteri" dan seorang pemenang untuk kategori entri pilihan dari shida sendiri. Dalam banyak-banyak yang mengulas tentang blog shida ada satu yang shida rasa dia ulas secara bernas dan jujur.

Sebenarnya shida suka buat syarat mengulas tentang blog sendiri sebabnya dari situ shida boleh dapat tahu apa yang orang suka dan tak suka tentang blog shida, terima kasih korang! Ada juga yang tak mengulas tentang blog, ulas tentang shida yang baik hati heheee terima kasih juga laa naaa 😁😁

semua senarai nama ada ya dalam ni seramai 41 blogger dan tiga yang bertuah adalah..

: TAHNIAH DIUCAPKAN KEPADA SEMUA PEMENANG : 



Untuk 1 Entri Pilihan shida adalah Blogger Bola Katok. Tahniah shida ucapkan kepada kesemua pemenang untuk Giveaway by Shida Radzuan. Kepada semua pemenang diminta untuk email shida butiran | Nama + Alamat + No.Tel | untuk pengeposan kotak misteri korang. 

Peserta yang lain akan shida masukkan ke dalam bloglisted shida dengan pantauan ya! sekiranya blog tak aktif mohon maaf shida terpaksa remove untuk diberi peluang blog lain mengisi kekosongan tersebut.

Keputusan rasmi GA dan kerjasama dibantu sepenuhnya oleh spinnerwinner, lega dah dapat pemenang untuk giveaway kali ini. Inshaa Allah akan ada lagi giveaway akan datang dan semestinya hadiah lebih banyak dan lumayan doakan untuk shida selalu murah rezeki ya, Terima kasih semua!


You May Also Like

31 comments

  1. alamakkkkkk! terkejut kita tgk2 jd pemenang!
    alhamdulillah.. tq shida..
    xsngka pulak rezeki sy kali ni..
    jrng2 join giveaway.. hehe

    ReplyDelete
  2. sori shida.. sy cr emel xjmpa..
    sy dh dm details kat IG.. huhu

    ReplyDelete
  3. Hehe Syazni yang julung kali masuk peraduan terpilih juga. Tahniah semua.

    ReplyDelete
  4. Tahniah untuk semua pemenang dan blog pilihan :)

    ReplyDelete
  5. Tahniah buat semua pemenang....

    ReplyDelete
  6. Tahniah kepada semua pemenang! Tahniah dapat menganjurkan GA dengan jayanya. Semoga dipermudahkan urusan pengeposan hadiah

    ReplyDelete
  7. congrats kpd semua pemenang!!! tak sempat nak join, lupa la. next time in sya Allah!

    ReplyDelete
  8. tahniah kak shida, GA mendapat sambutan hangat. Tahniah kepada semua pemenang.. jangan lupe share gambar hadiah nanti

    ReplyDelete
  9. Tahniah kepada semua pemenang...

    ReplyDelete
  10. Tahniah kepada para pemenang 👏🏽

    ReplyDelete
  11. Tahniah pada semua! Terkejut saya, alhamdulillah rezeki 😁

    ReplyDelete
  12. Tahniah kepada semua pemenang😊💕

    ReplyDelete
  13. tahniah kepada semua pemenang & peserta yang lain (",)

    ReplyDelete
  14. Tahniah kepada semua pemenang! 👏👏👏

    ReplyDelete
  15. Wahhh, tahniahhh semua winner!

    ReplyDelete
  16. Tahniah untuk semua pemenang!

    ReplyDelete
  17. tahniah kpd semua pemenang! hebat2!

    ReplyDelete
  18. tahniah kepada semua pemenang

    ReplyDelete
  19. Ehhh terkejut Cik TK.. Siyess ke ni? Tak sangka pula nama tersenarai! Alhamdulillah...

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.