Segmen Bloglist Ramadan 1442H / 2021M

by - 00:30:00

 
Segmen Bloglist Ramadan 1442H / 2021M | Alhamdulillah kita bakal menjejaki ke bulan yang mulia, bulan yang penuh dengan cabaran dan dugaan dan bulan yang dinanti-nantikan oleh umat islam seluruh dunia iaitu Bulan Ramadan Kareem. Rasa sangat bertuah kerana sekali lagi dapat bertemu dengan Bulan Ramadan.

Terima kasih kepada Kak Salatul Zarida kerana menganjurkan Segmen Bloglist Ramadan ini, dalam mengekalkan momentum blog boleh juga berkenalan dengan blogger-blogger yang sama-sama turut serta dalam segmen ini. Peserta yang join bakal menduduki atau dimasukkan ke satu Bloglist Rakan Blogger Ramadan.

Jom mana yang rasa tak ada idea nak menulis, kekurangan idea boleh lah menjemput join dan memeriahkan lagi segmen dari Kak Salatul Zarida. Boleh klik banner di atas untuk terus ke blog penganjur, segmen akan tamat pada 12 April 2021 sehari sebelum Ramadhan.


You May Also Like

20 comments

  1. Semoga memperoleh sesuatu yang bermanfaat dari segmen yang disertai ini

    ReplyDelete
  2. Selamat bersegmen kak shida! :D

    ReplyDelete
  3. Selamat bersegmen. Semoga berjaya masuk bloglist penganjur :)

    ReplyDelete
  4. Selamat bersegmen dan good luck juga kak. hihi. :)

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.