Dua Saja Lagi!

by - 07:00:00

 

Dua Saja Lagi! | Road To 5K Followers | Lega sangat tengok angka follower makin meningkat, inilah faedahnya bila kita rajin join aktiviti dari blogger dalam menyertai segmen ke giveaway ke so manfaat yang kita dapat on the spot tau. Seperti yang sedia maklum, sebelum ni shida ada war-warkan untuk membuat satu aktiviti blog bila blog shida mencecah 5K Follower kan, ingat dak?? lupa laa tu hehee.

Tak apa, shida ingatkan balik pada entri Geng Kuat Komen Jan 2021 shida ada mention dalam tu nak buat satu aktiviti blog cuma belum habis fikir lagi sama ada nak buat segmen atau giveaway. Aktiviti ni dijalankan pun bersempena banyak perkara sebenarnya, antaranya..

  • Bersempena 5000 Follower
  • Bersempena PV klog ke 10 juta
  • Bersempena  blog Berwajah Baru
  • Bersempena blog dengan domain baru
  • Bersempena shida aktif semula dalam dunia blog
  • Bersempena ingin berkongsi rezeki
Tinggal dua saja lagi, tak sabar nak jumpa siapakah gerangan follower ke 5000 shida nanti 😀 Ikutkan lama dah penuh minggu lepas shida tengok angka follower dah capai 4998 tiba-tiba berkurangan jadi 4996 mungkin ada blog atau gmail yang dah delete oleh google. Maka harini naik balik 4998 selepas join Giveaway dari Blogger Suraya, Terima kasih suraya follow blog saya ni 😍

Harap dapat captcha siapa gerangan follower ke 5000 shida nanti, dan paling excited lagi tak sabar nak buat aktiviti bagi Tahun 2021 ni. Lama dah peram hajat besar shida ni tau! So kepada korang semua yang follow shida, dah jadi part of Best Buddy Ever! Terima kasih shida ucapkan, semoga ukhwah dan persahabatan kita berkekalan hendaknya Amin 💕


You May Also Like

18 comments

  1. yay! congrats and tak sabar juga nak join activity hehehe !!!!

    ReplyDelete
  2. Ok tidak lama lagi itu.
    Kita tengok siapa yang menjadi pengikut ke 5000.

    ReplyDelete
  3. wahhh sikit je lagi nak ke angka 5000 tu

    ReplyDelete
  4. Wah tahniah! banyak tu followers hehe

    ReplyDelete
  5. Siapakah gerangan yang ke 5000 tu ye..

    ReplyDelete
  6. Seronok kan. Ai nak 1k pun lambat lagi ni.

    ReplyDelete
  7. Ada perasan gak turun naik angka follower tu. Mungkin ada yang tiba tiba tak aktif kot. Yeay, lagi dua lagi. Siapalah yang bertuah tu agaknya.

    ReplyDelete
  8. wah..caiyok caiyok..dah nak 5k..

    ReplyDelete
  9. followers ke 4999. good luck followers 5000! :)

    ReplyDelete
  10. bestnya! follower kita 1K pun belum hahaha!
    Terinspirasi tengok ni!

    ReplyDelete
  11. blogger fofulerrrr nihh.. 😅😅😅

    ReplyDelete
  12. ehh wak lah follower 5k.. nak 5 hadiahhhs.. hehehe

    ReplyDelete
  13. Haha kak shida, Wak Lat yang ke 5000 tu!

    ReplyDelete
  14. Tak sabar tunggu giveaway Shida

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.