Raikan Cinta Yunus & Ila (4/2/2021)

by - 16:22:00

Raikan Cinta Yunus & Ila | 4 Februari 2020 | Nikah PKP ni dah tak asing lagi dalam negara kita. Ramai masyarakat sekarang mengambil peluang nikah dalam musim PKP ini, jimat masa, jimat tenaga dan paling penting jimat wang ringgit, betul tak? First of all shida nak mengucapkan Selamat Pengantin Baru kepada Adik ipar shida yang melangsungkan pernikahan mereka pada 4 Februari 2021 di Jerlun, Kedah.

Sebenarnya shida berasa sedih juga tak dapat hadir majlis untuk adik ipar shida yang ini. Masa time mereka bertunang pun shida tak dapat turut serta sampai ke majlis nikah mereka. Masa dapat makluman mereka berdua nikah pada tarikh tersebut, duk garu kepala juga sebab masih PKP kan masa tu. Bincang punya bincang kami decide untuk tidak turut serta, yang hadir cuma 4 orang termasuk pengantin.

Kesian isteri adik ipar shida,lama dah nak bertemu tapi masih tidak berpeluang. Inshaa Allah ada masa nanti boleh la datang ke rumah melawat pengantin baru ni tunggu covid19 reda sikit. Mereka pun sah dah menjadi suami dan isteri dengan sekali lafaz, Tahniah Yunus & Ila 💑 Kak Shida ucapkan  korang berdua berbahagia dan perhubungan korang dirahmati! Welcome to our Family Ila 💓

Tahniah awak berdua! Sama cantik sama padan 😍


You May Also Like

16 comments

  1. Selamat Pengantin Baru!!! Moga berbahagia selamanyaaaa... AMIN

    ReplyDelete
  2. Ambil gambar tepi sawah memang cantik.
    Aha insya Allah nanti berjumpa.

    ReplyDelete
  3. So sweet. Selamat pengantin baru buat kedua mempelai. Moga bahagia hingga ke syurga.

    ReplyDelete
  4. tahniah kepada kedua nyaa.... sama cantik sama padan :)

    ReplyDelete
  5. sama cantik sama padan..Tahniah kak dpt adik ipar lg :)

    ReplyDelete
  6. Alhamdulillah..Tahniah pengantin baru adik ipar dan biras. Semoga bahagia sampai syurga. Yang penting selamat dah bernikah. musim PKP ni harap semua urusan dipermudahkan je. Senang majlis bila PKP ni tapi itulah tak boleh ramai ramai.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul fiza, shida pernah attend kenduri masa kt ipoh tu..penuh dgn sop..tp masyarakt kita fhm2 la..hilg terus mask 😅

      Delete
  7. Alhamdulillah.. Selamat dah semuanya..
    Selamat menempuh alam perkahwinan.. Semoga bahagia hingga ke Jannah..

    ReplyDelete
  8. alhamdulillah tahniah kepada mereka :)
    jeles pulak tengok haha xD

    ReplyDelete
  9. Aipp jgn jeles! Inshaa Allah lepas turn awak..walau lambt pasti awak pun merasa nnt 💕

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.