Segmen Blogwalking by Si Hati Berbolak-balik

by - 21:46:00

Segmen Blogwalking by Si Hati Berbolak-balik | Jom korang join segmen ini, segmen blogwalking yang dia njurkan oleh Blogger Nadyya bersempena beliau baru sahaja bertukar templated blog yang super responsive. Walau 15 orang sahaja yang bakal duduk di dalam bloglist nadyya tapi shida tetap support segmen ini, masuk tak masuk belakang kira lah.

Follower shida pun haritu ade dah 4995 tapi dah jadi berkurang pula 4994 entah siapa yang unfollow. Tak mengapalah! kepada mereka yang follow dengan ikhlas terima kasih na! Shida masih menunggu follower ke 5000 shida yang masih belum muncul,harap ketemu dalam bulan ini. 

Ok sebelum segmen blogwalking ini tamat pada 28 Februari 2021moh ler kome join, bukan susah pun mudah saja. Shida ni memang jenis yang suka tulis panjang-panjang. Nak biasakan entri penuh dengan tulisan bukan gambar semata 😁 Selamat Bersegmen bagi yang join ya! Klik banner untuk terus ke blog penganjur, terima kasih!


You May Also Like

17 comments

  1. thanks join n support :)

    dah pernah follow sebelom nii. hehe

    ReplyDelete
  2. semoga bertemu ke 5k..chaiyok..yg penting pembaca setia kite kan

    ReplyDelete
  3. hahahaha don't give up, nanti cukup la tu 5k! Selamat bersegmen

    ReplyDelete
  4. jalan menyinggah dari segmen yang sama. good luck!

    ReplyDelete
  5. Selamat bersegmen dan berblogwalking Shida.

    ReplyDelete
  6. Selamat menjalinkan ukhwah dengan bloggers baru nanti.

    ReplyDelete
  7. hi.. tahniah tauuu :)

    boleh tengok kat sini ..
    https://loveneddy.blogspot.com/2021/03/segmen-blogwalking-by-si-hati-berbolak.html

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.