thes's Love Giveaway

by - 22:51:00

 

thes's Love Giveaway | Sebelum giveaway ini tamat ayuh! join korang. Shida ni kekeringan idea sebenarnya, entah apa nak update hari ni. Nasib ada ternampak giveaway dari Blogger Suraya masa blogwalking petang tadi terus park dulu. 

Syarat yang amat mudah hanya follow blog dan instagram penganjur, buat entri dan submit, mudah kan? Tunggu apa lagi tekan banner atas untuk terus ke blog penganjur. Giveaway akan tamat pada 28 Februari 2021 gaiss! hurry up!! Good Luck semua yang join dan juga penganjur.

Nak komen banyak pun tak berapa pandai sebenarnya, tapi dari sisi pandangan shida blog suraya okay saja, blog kemas sebab penggunaan latar berwarna putih. Susun atur blog pun okay, penggunaan font pun okay cukup besar dan selesa untuk pembaca membacanya. 

Cuma shida pertama kali masuk blog suraya rasa lama pula loadingnya tapi tak sure pula kot internet slow kan. Mungkin lagi satu part, suraya boleh kurangkan main entri pada blog dalam 4 ke 5 entri supaya blog mudah dan cepat loading.

Rasanya itu sahaja, oh ya! ada lagi part header suraya tu shida love it 💕 Nampak simple tapi menarik, ini membuatkan shida nak tukar lagi header blog shida yang seketoi tu hahahaa 😁😁 tidak menarik betul header shida tu, itu pun salah satu masalah besar untuk shida beberapa hari memikirkan header yang lebih ideal dengan blog.

Ok cukup itu sahaja bebelan shida tentang blog suraya, moga bermanfaat ya, minta maaf dulu untuk komen shida yang ikhlas dari hati dan sanubari ya. So sesiapa yang belum join lagi tu boleh join ya pakat pi tekan banner atas sekali tu ya.




You May Also Like

38 comments

  1. hi shida! thank you for joining, good luck! Terima kasih juga atas nasihat tu... actually nak tukar template tapi tulah, malas aje manjang, dh nak start sem baru ni rasanya tak tukar kot. i'll take into consideration apa yg shida ckp pasal loading tu... header su tu dah guna dari 2017 hahaha, nak tukar tak tertukar lagi, rasa muak dh tengok. thank you again!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sama2 :) moga ramai penyertaan nnt!
      Xpe pelan2 betulkan..shida pun rasa nk tukar header nnt su..

      Delete
  2. Selamat bergiveaway Shida. Semoga ada rezeki Shida menang giveaway ni :)

    ReplyDelete
  3. Oh ya semoga ada rezeki untuk menang.

    ReplyDelete
  4. hi shida! I've update the 'Lovers Bloglist' and as for the winner, I'll try to announce it as soon as possible. Have a nice day~ =D

    p/s: kalau your blog takde dalam bloglist inform su eh!

    ReplyDelete
  5. Aduh terlepas. Good luck Shida!

    ReplyDelete
  6. hi shida! the winners had been announced! can check through the following link

    https://itsthesuraya.blogspot.com/2021/03/winners-of-thess-love-giveaway.html

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.