Segmen Renew Bloglist 2021

by - 22:23:00

Segmen Renew Bloglist 2021 | Jemput join Segmen Bloglist dari Blogger Ikashoid yang berlangsung sehingga hujung bulan julai ini. Cerita pasal Bloglist shida sendiri pun tak update bloglist baru, teringin juga tapi kena cari masa yang sesuai untuk lancarkan segmen seperti ini.

Bagus kalau kita wujudkan satu bloglist dimana terkumpulnya blogger-blogger aktif dalam satu list. Blogger yang aktif ni banyak manfaatnya selain mereka ni kaki update blog mereka juga kaki blogwalking, bila blogwalking mesti singgah dari blog ke blog beserta komen sekali. 

Blogger seperti ini lah yang dicari aktif dan berkualiti. Tapi janganlah aktif sendiri-sendiri, kita kena sama-sama aktif barulah win win situation betul tak? So korang jangan lupa join segmen dari ika ya sama-sama kita meriahkan lagi segmen ini. Klik banner atas tu ya!


You May Also Like

20 comments

  1. Selamat bersegmen kak shida! ;)

    ReplyDelete
  2. Dulu saya rajin juga join fun project macam ni. Mengeratkan silatulblogger...

    ReplyDelete
  3. kalau sempat naniey join nanti... insha Allah sempat ..

    ReplyDelete
  4. singgah dari segmen yang sama :)

    ReplyDelete
  5. Harap berjaya dan terpilih.

    ReplyDelete
  6. Selamat bersegmen Shida. Semoga berjaya masuk bloglist Ikashoid

    ReplyDelete
  7. wuuu mantap, kak.. semoga berjaya

    ReplyDelete
  8. selamat bersegmen shida👍👍

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.