Segmen Wanna Be My GFF by AO

by - 22:12:00

Segmen Wanna Be My GFF by AO | Alhamdulillah lega harini dapat juga update entri gais, Allah sibuk sikit shida lately ni. Beberapa hari yang lepas shida alami kecederaan agak menakutkan juga tapi nanti lah shida cerita kat korang. Harini shida nak join segmen dari Blogger AO.

Tercari-cari juga blogger yang buat segmen untuk di sertai bukan apa, dengan join aktiviti macam ni shida boleh type dengan pantas hahaha. Bukan malas tapi nak kejar masa yang tiada. Harini saja agak letih balik dari niaga ketiduran sudah hahaa.

Okay untuk segmen by AO ni mudah saja bagi shida just follow socmed para sponser dan paling best kalau tengok hadiah bakal pemenang segmen by AO ni sangat-sangat menarik gais! rugi tau korang tak join. Segmen berlangsung selama 3 mingu bermula 21 Julai 2021 hingga 11 Ogos 2021.

Kepada yang join Good Luck dan tekan banner atas tu untuk ke blog penganjur ya. Jom tunggu apa lagi ayuh meriahkan Segmen Wanna Be My GFF by AO untuk mendapatkan kesemua hadiah yang ditawarkan. All the best untuk AO!

You May Also Like

19 comments

  1. Ya allah kak shida, kecederaan apakah itu? Takut pulak kita baca.
    Apa apa pun, selamat bersegmen! All the best! ;)

    ReplyDelete
  2. Allahu..semoga Shida baik baik je.

    Selamat bersegmen. Semoga ada rezeki Shida terpilih nanti.

    ReplyDelete
  3. Good luck! Selamat bersegmen :)

    ReplyDelete
  4. Dah baca pasal kecederaan itu.
    Semoga bergembira sertai segmen.

    ReplyDelete
  5. Selamat bersegmen, Shida. Akak belum sempat sertai lagi.

    ReplyDelete
  6. Selamat bersegmen, Shida. Moga ada rezeki untuk segmen ni.

    ReplyDelete
  7. selamat bersegmen ye shida

    ReplyDelete
  8. Good luck kak shida! All the best!!

    ReplyDelete
  9. Alaak, terlepass... Apa pun, good luck ye

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.