Hadiah Dari Blogger Cuya | Menang Digital Arts Giveaway

by - 00:00:00

Kalau tengok Header Blog ni mesti kenal kan siapa Blogger ni? Blogger Cuya lah! yang baru berjinak-jinak dalam digital arts. Kalau tengok hasil karya art digital cuya memang sangat-sangat berbakat. Inshaa Allah satu hari akan jadi lebih berbakat dan boleh dijadikan sebagai sumber pendapatan sampingan nanti, Inshaa Allah.

Sebenarnya shida dapat Hadiah Dari Blogger Cuya | Menang Digital Arts Giveaway dari blog cuya ni. Cuya atau nama sebenarnya Nasuha, telah adakan Digital Arts Giveaway pada tahun lepas bulan disember tak silap shida. Shida juga salah seorang pemenang dari giveaway cuya dan hadiah telah pun diberikan berupa satu arts digital picture yang dihasilkan oleh cuya.

Terima kasih cuya! Cantik hasilnya, ohya cuya juga ada menerima tempahan art digital ini, jika korang berminat boleh hubungi terus ke blog cuya ya! daaaan jangan lupa cuya juga tengah menjalankan giveaway ke dua cuya "Giveaway Vektor 2.0" so korang nak gambar divektorkan oleh cuya boleh join giveaway ini ya. 

Terima kasih Cuya! 💋 Maaf gambar agak senyum kambin 😁😁


You May Also Like

21 comments

  1. Terima kasih kak..dan tahniah! nanti kalau rajin,join la GA saya yang kedua tu..hehehhe mana tahu kan menang lagi..>,<

    ReplyDelete
  2. Tahniah Shida, Cuya memang berbakat :)

    ReplyDelete
  3. so cutee...congrats kak shida :)

    ReplyDelete
  4. Tahniah Shida. Cantik vektornya. Kalau rajin, Cuya boleh asah lagi bakat dia

    ReplyDelete
  5. Tahniah Shida, cantik bila dah jadi lukisan digital...

    ReplyDelete
  6. waaa tahniah.. tahniah murah rezeki shida

    ReplyDelete
  7. Alhamdulillah.. Cantik hasilnya..

    ReplyDelete
  8. wah cantik lah jadi lukisan cam ni..jeles betul orang yg kreatif & ada bakat seni..

    ReplyDelete
  9. Yeay tahniah kak shida! Cantik hasil vektornya!

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.