Segmen Bloglist Ombak Bergigi X Shopee Lisz Global Resources

by - 00:08:00

 

Segmen Bloglist Ombak Bergigi X Shopee Lisz Global Resources | Ayuh! Ayuh! kita meriahkan segmen bloglist dari Blogger OM (ombak bergigi) disamping tu juga, blogger om nak memperkenalkan kedai online beliau di shopee, alaaa shopee yang color oren tu. Tipu sangat tak tahu kan, padahal melambak dah beli barang dekat situ dah macam berhantu pulak shopee ni, asal buka je check out! bahaya! hahaaa 😁😁

Segmen bloglist ini akan berlangsung selama sebulan bermula 8 Februari 2021 hingga 8 Mac 2021. Hadiah yang ditawarkan untuk segmen ini adalah Seramai 5 orang peserta yang bertuah serta layak menjadi bloglist Ombak Bergigi dan 1 orang pemenang akan menerima sehelai tudung FAREHA. Haaa menarik bukan? Apa tunggu lagi klik banner atas untuk join dan terus ke blog penganjur.

Oh ya! Blogger Om juga salah seorang pemenang segmen bloglist shida pada tahun 2020, Om menerima cash RM50 sebagai  pemenang utama segmen shida tahun lalu. Kemungkinan besar tahun ni juga bakal ada segmen bloglist 2021 untuk mencari blogger paling aktif abad ini 😎 Nantikan ya! jemput join semua nanti! Okay selamat bersegmen kepada semua yang join nanti!


You May Also Like

21 comments

  1. Replies
    1. Aduh NA , mng tudung nk tukar gaya tudung la plak 🤭🤭

      Delete
  2. Selamat bersegmen dan semoga berjaya masuk bloglist Ombak Bergigi :)

    ReplyDelete
  3. Good luck dan selamat bersegmen kak shida :)

    ReplyDelete
  4. Ok Eza nak join jugak. Hihi. Selamat bersegmen Shida.

    ReplyDelete
  5. selamat bersegment shida.. good luck tau mana tau boleh dpt tudung best tu

    ReplyDelete
  6. Selamat bersegmen Shida.. Semoga ada rezeki untuk awak..

    ReplyDelete
  7. Assalammualaikum, boleh check senarai pemenang dah tau

    http://www.ombakbergigi.com/2021/03/senarai-peserta-segmen-bloglist-ombak_12.html

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.