Birthday Giveaway by Eksplorasilea

by - 00:27:00

Birthday Giveaway by Eksplorasilea | Jom jom korang, sebelum giveaway ini tamat mari kita ramai-ramai pakat join giveaway by Eksplorasilea ni. Tujuan penganjur (Lea) adakan giveaway ini bersempena dengan bulan kelahiran beliau dan Lea juga ingin berkongsi rezeki bersama kawan-kawan blogger yang lain, semoga Lea murah rezeki selalu ya!

Tahniah juga kepada Lea atas penambahan followers blog mencecah 100++ dah! Inshaa Allah tak lama lagi naik lagi angka follower tu nanti. Giveaway pun baru sahaja bermula pada 3 Mac 2021 dan akan tamat pada 22 Mac 2021. Semoga giveaway yang dianjurkan berjalan dengan lancar dan meriah. 

Antara syarat yang dikenakan untuk layak join giveaway ini adalah mudah sgangat-sangat korang! Follow Blog dan Subscribe Youtube Channel Lea. Kesemua peserta giveaway akan dimasukkan ke dalam Bloglist Blog. Giveaway ini menawarkan hadiah kepada 6 pemenang bertuah melalui cabutan nanti. So semoga berjaya kepada semua yang join giveaway ini. 

1 PEMENANG - RM50.00

2 PEMENANG - RM30.00

3 PEMENANG - RM20.00 

Menarik bukan? Nak join klik banner di atas ya! 😁😁


You May Also Like

38 comments

  1. untung sabut timbul.. 😅

    ReplyDelete
  2. Semoga murah rezeki penganjur.
    Semoga berjaya Shida.

    ReplyDelete
  3. mudah2an beroleh rezeki👍👍👍👍

    ReplyDelete
  4. good luck and selamat bersegmen :)

    ReplyDelete
  5. Selamat bergiveaway Shida. Semoga ada rezeki menang GA ni. Aaaminnn...

    ReplyDelete
  6. all the best shida :) ramai yg join

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hadiah cash..biasa mmg ramai 🤭 Tq Nina 🥰

      Delete
  7. jalan2

    https://www.mialiana.com/2021/03/birthday-giveaway-by-eksplorasilea.html

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.