Terima Hadiah Dari Blogger Syeeda Saniey

by - 21:46:00

Terima Hadiah Dari Blogger Syeeda Saniey | Assalammualaikum, korang! sebenarnya kan hadiah dari shida menang Giveaway by Blogger Syeeda Saniey ni dah seminggu korang duk dalam peti surat. Punya lah shida tak perasan sibuk punya pasal, ini pun sebab husben shida nak tengok dalam tu kot-kot ada bil elektri dan air. Tengok-tengok sekali surat shida datangnya, rasanya dah seminggu duduk dalam tu shida tak cek.

Maaf la syeeda jika tak pesan begini lah saya, idaknya nak jenguk dalam peti surat tu. Alhamdulillah hadiah awak sampai dengan selamat walaupun lambat sikit saya sedari hahaa. Hadiah yang shida terima dari syeeda adalah 2 pcs Fridge Magnet, Alhamdulillah bertambah koleksi FM dekat freezer shida ni.

Apa-apa pun terima kasih kepada syeeda atas kesudian mengirim hadiah saguhati ini kepada shida. Maaf juga sebab lambat review hadiah awak ni. Almaklumlah kesibukan mengalah Perdana Menteri Malaysia shida ni. Sibuk benor-benor gayanya haaa 😁😁 Jangan maraaah! 

Eh shida slowly blogwalking ke rumah korang tau, tapi kan tengok syok blogwalking + mengomen mesti ada si RECAPTCHA terus takdak mood, kadang tu gagah juga layan dia. Paling tak boleh blah dia keluar minta kenal pasti gambar tu, dah klik betul pun masih salah, memang haruuu sungguh! 😤 Disebabkan perkara tu semua jadi lambat haihh!



You May Also Like

22 comments

  1. wowww. seronoknyaaaa. tahniahhh :)

    ReplyDelete
  2. Tahniah Shida. dapat magnet comel. Betul betul sibuk tu Shida. Thanks shida datang jengah ke blog :)

    ReplyDelete
  3. Bab captcha tu memang annoying sebab kalau bw banyak blog memang akan jadi camtu kan. google akan detect spam macam tu. kalau mood baik layankan je :)

    ReplyDelete
  4. Tahniah Shida..semoga awak dan si pemberi dimurahkan rezeki lagi..

    ReplyDelete
  5. Wahhh tahniah kak shida! Excitednya dapat hadiah hahaha.
    Memang annoying sungguh kalau keluar captcha tu time nak komen. Benda boleh setel cepat, terus jadi lambat nak nak kena pilih gambar tu.

    ReplyDelete
  6. Amboi busynya Shida. Tahniah dapat hadiah

    ReplyDelete
  7. Ini yg uncle jeles!

    Bab captcha tu uncle setuju!

    ReplyDelete
  8. Haah saya pun ada dapat recaptcha masa lawat blog Shida minggu lepas.
    Tahniah menang.

    ReplyDelete
  9. tahniah! nama dah nak sama tu hehe

    ReplyDelete
  10. Hehe tahniah!! Cik TK pun ada dapat, tak sempat buat entri lagi...

    Part recaptcha tu memang salah satu penyebab hilang mood nak bw. Boleh stress tu layan benda tu.. huhuhuuu

    ReplyDelete
  11. Alhamdulillah.. Tahniah Shida..

    ReplyDelete
  12. wah bestnya.. tahniah shida

    ReplyDelete
  13. alhamdulillah rezeki blogging

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.