Blogger Pilihan

by - 21:51:00

Blogger Pilihan | Hai korang, maaf lah lambat pula update harini. Macam biasalah kesibukan yang melanda shida dengan nak berniaga lagi, balik masak, urusan rumah, fuh! penat! Kadang-kadang shida kantoi juga korang, selesai semua shida dah flat terpaksa berehat dulu dari buka blog.

Dalam berehat tertidur sudah, kalau buka laptop tidur sekali dengan laptop. Dulu masa kerja dekat tusiyen shida tak pernah tidur petang tapi sejak bertukar waktu bekerja disebelah awal pagi mesti petang tu dah mula rasa mengantuk. Mungkin disebabkan kerja yang menggunakan banyak tenaga.

Ohya! lupa pula shida pada topik utama entri kali ini. Blogger pilihan ni sebenarnya shida nak mengucapkan ribuan terima kasih kepada Blogger Aselawati dari Blog Shiela Inspire yang memilih shida sebagai blogger pilihan blog beliau.

Siang tadi shida terima massager di facebook dari Kak Aselawati yang meminta detail untuk penghantaran hadiah kerana terpilih sebagai Blogger Pilihan. Mulanya baca gitu-gitu je dan terus reply dekat Kak Aselawati yang kemungkinan dia tersalah orang sebab shida semak dua kali entri pemenang giveaway dari kak aselawati memang takde nama shida.

Lepas Kak Aselawati mention yang ini adalah untuk Blogger Pilihan blog beliau. So shida faham disitu memang takde update dalam senarai pemenang giveaway. Perasaan terus rasa gembira bila terpilih antara semua blogger. Terima kasih Kak 😍

Teringat dulu masa shida aktif bloging, shida juga ada membuat aktiviti yang sama iaitu memilih seorang blogger pilihan setiap tahun. Rasanya ada 1 2 blogger yang dapat gelaran itu di blog shida antaranya Blogger Azhafizah.

Mungkin aktiviti ini bakal shida teruskan untuk tahun ni kan. Seronok juga, berkongsi rezeki kepada blogger yang banyak membantu kita dan blog sepanjang tahun. Tak kisahlah dari segi komen ke, bantuan lain-lain ke. Inshaa Allah 😊

 

You May Also Like

48 comments

  1. Tahniah Shida 👏🏽
    Memang layak.

    ReplyDelete
  2. Wah. Rezeki tu kak. Tahniah tau😊💕

    ReplyDelete
  3. Betul pakai banyak tenaga cepat penat tapi kira penat sihat.
    Tahniah Shida.

    ReplyDelete
  4. tahniah shida kerana terpilih. take care, jaga kesihatan juga ya dalam kesibukan :)

    ReplyDelete
  5. Wahhhh, congrats! Jasi pilihan gituuu!

    Haaa...teruskan kak..aktiviti mencari blogger pilihan..heheheh

    ReplyDelete
  6. alhamdulillah.. tahniah shida! =)

    ReplyDelete
  7. Tahniah Shida menjadi blogger pilihan. Semoga terus sukses dalam blogging

    ReplyDelete
  8. Tahniah kak. Sememang akak layak untuk menang.. hehe :D

    ReplyDelete
  9. Wah Alhamdulillah kak shida rezeki terpijak namanya :)

    ReplyDelete
  10. Alhamdulillah tahniah Shida terpilih. Rezeki tu.
    Terima kasih juga Shida pilih blog Fiza :)

    ReplyDelete
  11. Tahniah jadi blogger pilihan Shila Inspire

    ReplyDelete
  12. Wah..untung la, menang..Tahniah2x

    ReplyDelete
  13. Tahniah, Shida kerana terpilih sebagai blogger pilihan blog Kak Shiela :)

    ReplyDelete
  14. Ada rasa cemburu sikit... tapi tahniah! hehehe

    ReplyDelete
  15. wah tahniah jagi blogger pilihan. biasa la kan kalau waktu kita lari, mmg akan kacau sket rutin kita

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.